Hee, ik heb nog steeds niet geupdate (verhuizing enzo)
Nu heb ik dus aan een ander persoontje op internet gevraagd hoe ik dit kan doen, hier het gesprek:
The Ultimate:
Hallo sam_cocha,
vreemd dat je topic gesloten is, ik hoop dat je dit bericht nog leest.
SP3 is gewoon gratis en zonder validatie hier te downloaden:
http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=nl
zo werkte het bij mijn xp pro die illegaal is ook gewoon. Automatische updates staan uit.
Zorg trouwens wel dat je SP2 hebt
Dit moet je wel handmatig installeren, misschien iets meer werk, maar je bent in elk geval van die validatie af.
groet
The_UltimateIk:
Hee, fijn dat je toch nog reageerd, ik vond het ook een beetje raar, ik dacht dat illegaal niet echt taboe was op dit forum... maarjah
In ieder geval, ik heb SP2, dus dat is goed
Maar als ik dan die SP3 installeer, kan ik dan nog steeds die updates van Microsoft (die elke derde dinsdag van de maand komen) krijgen?
Want nu gaat dat dus gewoon automatisch en is er dus niks aan de hand...
Alvast Bedankt!
The Ultimate:
De reden dat er regels zijn omtrend illegaal spul is omdat C!T aansprakelijk zou kunnen worden gesteld voor de verspreiding van dat spul. Dus het is uit zelfbescherming.
Als het goed is moet het gewoon lukken om de updates dan te doen. Zo niet, gebruik autopatcher. Ik heb zelf geen nieuwe updates neergezet. Ik verwacht dat er eind dit jaar of halfverwege komend jaar nog een laatste SP4 zal gaan uitkomen. De support van windows xp gaat er namelijk uit, maar wanneer weet ik niet precies.
Vergis je niet met de updates. Zowieso is validatiesoftware niet aan te raden om te installeren. Maar elke SP bestaat uit alle updates die na de vorige SP zijn uitgegeven, plus nog wat extra updates. zodat het servicepack werkt.
Succes met installeren! Nogmaals, die SP3 is gewoon gratis en legaal die wat daar opstaat. Validatie is niet nodig. Mijn vraag aan jullie (Disweb), werkt dit?