Service Pack 3 Windows XP

Problemen met een programma of werkt het allemaal niet lekker. Of zoek je juist nét dat ene programma? Kom hier met al je vragen.

Berichtdoor sam_cocha op 09 jul 2009, 11:30

Hallo allemaal,
Ik heb een Computer met een illegale versie van Windows XP. Deze is nu in service pack 2, maar onder in rechterbalk staat zo'n geel uitroeptekentje. Als ik hier op klik dan zegt ie dat er een update is gevonden voor mijn Windows. Ik denk dat dit de update is naar SP3. (de normale updates (rond de dinsdag) van Microsoft doet ie namelijk gewoon automatisch)
Maar als ik bij dit gele uitroeptekentje klik op installleren dan moet hij eerst gaan valideren, dit heb ik een keer laten doen en toen zei die dat mijn Windows illegaal was (wat dus ook zo is) en toen zat ik opgescheept met dat genuine advantage gebeuren... (dit heb ik weer kunnen verwijderen)
Nu is mijn vraag, hoe kan ik mijn Windows XP SP2 updaten naar SP3 zonder dat ik hoef te vallideren of mijn computer helemaal opnieuw moet installeren.... :?
Alvast Bedantk!
sam_cocha

Sponsor

Sponsor

Re: Service Pack 3 Windows XP

Berichtdoor pablo op 11 jul 2009, 18:57

Probeer deze versie van windows XP:

http://thepiratebay.org/torrent/4357717 ... ch_Genuine Als het goed is werkt die! :)
of deze:
http://thepiratebay.org/torrent/4372222 ... lt_release

Allebei moeten ze gewoon werken. Je moet dan wel XP opnieuw installeren... maar SP3 zit al geïntegreerd ;)
pablo

Berichtdoor sam_cocha op 12 jul 2009, 12:49

Hmmm... Opnieuw installeren, dat heb ik laatst nog gedaan... Is er geen manier om gewoon te updaten, zoals de legale windows-houders dat kunnen doen?
En dan nog n vraagje... Is die iso niet erg klein :? , of hoort dat?
sam_cocha

Berichtdoor pablo op 12 jul 2009, 14:04

Ik vind het zelf ook een beetje raar. Volgens mij is het gewoon alleen SP3! Dus download hem, brand het op een CD en start je PC op van die CD dan zou hij geen key moeten vragen en gewoon moeten werken. Op de officiele microsoft site staat ook dat SP3 544.9 MB is (sp3 bevat alle eerdere updates).

Als het niet werkt zou ik toch gewoon 1 x opnieuw installeren.... helaas
pablo

Berichtdoor sam_cocha op 12 jul 2009, 15:40

Oke, ik ga het wel een keer proberen, ik laat het wel weten als ik ergens op stuit.
Maar alsnog bedankt! d:)b
sam_cocha

Berichtdoor jonnes10 op 22 okt 2009, 00:04

laat maar komen :*)
jonnes10

Berichtdoor jonnes10 op 22 okt 2009, 00:11

pablo schreef:Probeer deze versie van windows XP:

http://thepiratebay.org/torrent/4357717 ... ch_Genuine Als het goed is werkt die! :)
of deze:
http://thepiratebay.org/torrent/4372222 ... lt_release

Allebei moeten ze gewoon werken. Je moet dan wel XP opnieuw installeren... maar SP3 zit al geïntegreerd ;)

ok |:( 8)7
jonnes10

Berichtdoor sam_cocha op 12 jan 2010, 21:13

Hee, ik heb nog steeds niet geupdate (verhuizing enzo)
Nu heb ik dus aan een ander persoontje op internet gevraagd hoe ik dit kan doen, hier het gesprek:

The Ultimate:
Hallo sam_cocha,

vreemd dat je topic gesloten is, ik hoop dat je dit bericht nog leest.

SP3 is gewoon gratis en zonder validatie hier te downloaden:

http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=nl

zo werkte het bij mijn xp pro die illegaal is ook gewoon. Automatische updates staan uit.

Zorg trouwens wel dat je SP2 hebt

Dit moet je wel handmatig installeren, misschien iets meer werk, maar je bent in elk geval van die validatie af.

groet

The_Ultimate

Ik:
Hee, fijn dat je toch nog reageerd, ik vond het ook een beetje raar, ik dacht dat illegaal niet echt taboe was op dit forum... maarjah
In ieder geval, ik heb SP2, dus dat is goed
Maar als ik dan die SP3 installeer, kan ik dan nog steeds die updates van Microsoft (die elke derde dinsdag van de maand komen) krijgen?
Want nu gaat dat dus gewoon automatisch en is er dus niks aan de hand...
Alvast Bedankt!

The Ultimate:
De reden dat er regels zijn omtrend illegaal spul is omdat C!T aansprakelijk zou kunnen worden gesteld voor de verspreiding van dat spul. Dus het is uit zelfbescherming.

Als het goed is moet het gewoon lukken om de updates dan te doen. Zo niet, gebruik autopatcher. Ik heb zelf geen nieuwe updates neergezet. Ik verwacht dat er eind dit jaar of halfverwege komend jaar nog een laatste SP4 zal gaan uitkomen. De support van windows xp gaat er namelijk uit, maar wanneer weet ik niet precies.

Vergis je niet met de updates. Zowieso is validatiesoftware niet aan te raden om te installeren. Maar elke SP bestaat uit alle updates die na de vorige SP zijn uitgegeven, plus nog wat extra updates. zodat het servicepack werkt.

Succes met installeren! Nogmaals, die SP3 is gewoon gratis en legaal die wat daar opstaat. Validatie is niet nodig.

Mijn vraag aan jullie (Disweb), werkt dit?
sam_cocha

Berichtdoor bzoei op 13 jan 2010, 17:26

Waarom probeer je het niet gewoon? Is de enige manier om er achter te komen lijkt me!
Afbeelding
bzoei

Berichtdoor sam_cocha op 13 jan 2010, 18:14

bzoei schreef:Waarom probeer je het niet gewoon? Is de enige manier om er achter te komen lijkt me!

Omdat het me nog als raar leek als dit zou werken :S, dan heb ik namelijk opeens gewoon een legale windows xp sp3...
maar idd, ik zal het vanavond gewoon ns proberen ;)
sam_cocha

Berichtdoor elzen op 13 jan 2010, 19:45

sam_cocha ik denk dat je het niet goed begrijpt

wat je ook installeert je zult nooit een legale windows krijgen (tenzij je natuurlijk het officieel koopt)

maar wat het verschil is tussen deze update en de automatische update is oa. de Validatie.
bij deze update wordt niet gekeken of je wel de originele versie hebt (wat dus wel met de automatische update wordt gecheckt), dus heb je daar ook geen problemen mee.

ik hoop dat ik je het een beetje heb uit kunnen leggen :)
A successful man is one who can lay a firm foundation with the bricks others have thrown at him.
David Brinkley
elzen

Berichtdoor sam_cocha op 13 jan 2010, 20:36

Ja ik snap het, ik heb de update aangezet (ik zit nu op de laptop)
Alles liep goed, maar hij staat nu al een halfuur op "Installatie afronden" met onder details "Opruimen" is dit normaal?
EDIT: Hij is gefinishd, helemaal geinstalleerd en opnieuw opgestart, ik zit nu op sp3 :*)
sam_cocha

Keer terug naar Software algemeen