OS X & macs worden wel gewoon veel gebruikt in de bedrijven wereld. Denk aan websites maken, designen, muziek (Logic Pro, het beste muziek maak programma
). Ook film makers etc gebruiken macs, vooral omdat het veel betrouwbaarder is 
). Ook film makers etc gebruiken macs, vooral omdat het veel betrouwbaarder is 
pablo schreef:OS X is gewoon net als Windows een normaal besturingssysteem. Bijna niemand gebruikt het (of in ieder geval, minder mensen) omdat er gewoon veel minder programma's voor zijn. Op windows heb je alle programma's, games etc. daarom is dat ook een standaard.
OS X & macs worden wel gewoon veel gebruikt in de bedrijven wereld. Denk aan websites maken, designen, muziek (Logic Pro, het beste muziek maak programma). Ook film makers etc gebruiken macs, vooral omdat het veel betrouwbaarder is

pablo schreef:OS X is gewoon net als Windows een normaal besturingssysteem. Bijna niemand gebruikt het (of in ieder geval, minder mensen) omdat er gewoon veel minder programma's voor zijn. Op windows heb je alle programma's, games etc. daarom is dat ook een standaard.
OS X & macs worden wel gewoon veel gebruikt in de bedrijven wereld. Denk aan websites maken, designen, muziek (Logic Pro, het beste muziek maak programma). Ook film makers etc gebruiken macs, vooral omdat het veel betrouwbaarder is

En dat is wel zo vind ik!

Doe je goed 

pablo schreef:Ik zou alleen de lay-out van de pop-up wat mooier proberen te maken

elzen schreef:pablo schreef:Ik zou alleen de lay-out van de pop-up wat mooier proberen te maken
zoals...
miss. als je idee hebt voor een extensie ofzo kan ik proberen het te maken
dan zal ik me er nog meer in verdiepen, vind namelijk wel leuk om te doen
het is eigenlijk gewoon puur de talen html javascript enzo kennen

lay-out schreef:Daar ken ik dus nul de botten van!
Proficiat!

Dan even mooiere titel maken en de kleurtjes passend maken. Dan is ie goed!pablo schreef:Pak een ander lettertype, niet times new roman dat komt zo 'lelijk' overDan even mooiere titel maken en de kleurtjes passend maken. Dan is ie goed!
)

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast